Právnické osoby   

Telefón,fax: 032 - 6580536

 

 

 

MMS
Právnické osoby
Fyzické osoby
Služby
Diskusia
Ostatné programy
Referencie
Kontakt

 

 

Služby poskytované právnickým osobám:

  • Oboznámenie zodpovedných pracovníkov s problematikou správy registratúry v zmysle zák. 395/2002 Zz.  

  • Audit úrovne súčasného stavu správy registratúry .  

  • Vypracovanie návrhu registratúrneho poriadku a plánu spoločnosti a jeho konzultácia s príslušným štátnym archívom.

  • Zaškolenie zamestnancov v oblasti správy registratúry, registratúrneho poriadku a systému riadenia dokumentov a záznamov.

  • Zavedenie systému odbornej správy registratúry v zmysle požiadaviek legislatívy manuálnym i automatizovaným spôsobom.

  • Zriadenie registratúrneho strediska.

  • Usporiadanie písomností v registratúrnom stredisku.

  • Príprava vyraďovacích konaní.

  • Trvalá odborne metodická starostlivosť a pomoc v oblasti správy informácií.

  • Školenia a metodická pomoc v oblasti správy dokumentov pri zavádzaní systémov riadenia kvality, environmentálneho manažmentu a integrovaných manažérskych systémov.

 

ADMIS®  PLUS -  programy pre automatizáciu odbornej správy  registratúrnych záznamov  právnických  osôb  v zmysle zákona č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach pre malé, stredné i veľké firmy a organizácie. 

       «»  Dôležitým predpokladom pre zaistenie odbornej správy registratúrnych záznamov v   organizácii je najmä dôsledná a presná spisová evidencia všetkých druhov  informácií  (dokumentov) - registratúrnych záznamov  vrátane klasických písomností,  elektronickej pošty, faxov, počítačových súborov atď.  
       «»  Zužovanie odbornej správy registratúry len na došlú a odoslanú korešpondenciu, ktorého sme veľmi často svedkami prináša radu veľmi vážnych nedostatkov v správe registratúry ako napr. ničenie registratúrnych záznamov bez riadneho vyraďovacieho konania a tým vytvára predpoklad pre vznik správnych deliktov na úseku odbornej správy registratúry. (Skladová karta, výdajka, výkres, objednávka a pod.  je z pohľadu správy registratúry rovnako registratúrnym záznamom ako napríklad zmluva, alebo korešpondencia).
      «»  Zaistenie odbornej správy registratúry na zákonom požadovanej úrovni v dnešných podmienkach masívneho využívania výpočtovej techniky, rozvoja komunikácie a internetu už nie je reálne bez použitia špecializovaného informačného systému, ktorý dokáže jednotným spôsobom spracovať a spravovať všetky druhy registratúrnych záznamov (od papierovýc h cez elektronické až po napr. multimediálne). 
      «» V súčasnej dobe sme svedkami  výrazného nástupu elektronickej komunikácie a v jej dôsledku  takého významného nárastu množstva  elektronických záznamov, že zaistenie ich riadnej evidencie prostredníctvom klasickej papierovej evidencie  už nie je  možné bez zložitých organizačnýc h opatrení, ktoré komplikujú chod organizácie. Tým sa mimo evidenciu a teda aj dosah pracovníkov organizácie dostáva veľké množstvo informácií, ktoré sú pre život  samotnej organizácie dôležité.  
        «» V oblasti obchodu, výroby a služieb stále viac spoločností uvažuje o zavedení systému manažmentu  kvality v zmysle ISO 9001:2000. Jednou z dôležitých požiadaviek zavádzaného systému manažmentu kvality je aj zásada, že  systém riadenia kvality musí zohľadnovať platnú legislatívu SR a túto vhodným spôsobom do seba implementovať. Odborná správa písomností nie je v tomto smere žiadnou výnimkou, naviac je  základným predpokladom  pre systém riadenia dokumentacie a záznamov v SMK.
        «»  Podstatné zvýšenie efektívnosti pri vyhľadávaní informácií a dokumentov, možnosť práce viacerých pracovníkov s jedným dokumentom, komunikácie s okolím, unifikácia formálnej úpravy písomností v zmysle príslušných STN  v organizácii a iné,

             To sú len niektoré z množstva argumentov pre zavedenie systému odbornej správy registratúrnych záznamov v organizácii. Jedným z takýchto systémov je aj administratívny informačný systém ADMIS®, ktorý nielenže oplýva veľkým množstvom komunikačných funkcií a funkcií tzv. dokument manažmentu, ale  najmä zaisťuje dôslednú a presnú evidenciu všetkýc h druhov písomností do organizácie doručených, resp. z vlastného  podnetu vytvorených.

              Vzhľadom k vysokému výkonu, veľkej rýchlosti prístupu k evidovaným informáciam, schopnosti spracovania ľubovolných súborových formátov, ako aj dostatočným výkonovým a kapacitným rezervám a použitým štandardom,  je možné moduly pre zaistenie spisovej evidencie registratúrnych záznamov využiť pre podporu ľubovolného  komunikačného, alebo archivačného podnikového  systému resp. systémov DMS zahraničných výrobcov, ktoré postrádajú podporu legislatívy SR, resp. ČR v oblasti správy reg. záznamov.

               Automatizovaný  systém  odbornej správy registratúry dôsledne rešpektuje registratúrny poriadok a plán vašej organizácie.V prípade ak tieto smernice ešte nemáte vypracované,  vypracujeme návrh registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu vašej organizácie. Zaistíme súčinnosť s príslušným štátnym archívom, do ktorého pôsobnosti spadá vaša organizácia tak aby schválené smernice plne zodpovedali zavádzanému automatizovanému systému a tým vám uľahčili proces schvaľovania  smerníc vyplývajúci zo zákona č. 395/2002 Z.z..  


 Najvýhodnejšie riešenie z hľadiska pomeru Výkon/Cena/Počet užívateľov !!!

Informácie na tel. č. 032/6580536

možnosť získania softvéru aj na splátky

 

Zavedením systému ADMIS® získate nielen systém, ktorý zaistí správu registratúry vašej organizácie podľa požiadaviek platnej legislatívy, ale zároveň povýši úroveň automatizácie vo vašej organizácii na novú  úroveň.

 

Naši partneri,  komplexne  zaisťujúci implementáciu systému ADMIS®  

Archívna a registratúrna spol. s r.o.
B - systems spol. s r.o. Poprad
BRAIN Consulting spol. s r.o. Krupina
CS TOP CASSOVIA s.r.o. Košice
Eurocorp s.r.o. Bratislava
H-Soft s.r.o. Považská Bystrica
 
Platine spol. s r.o. Košice
PREAS - Ján Prosuch Bratislava
REGISTRE.SK
SAMS-BAT  spol. s r.o.
TS Computer s.r.o, Banská Bystrica
Ø

Administratívny informačný systém ADMIS® Plus a PREAS-III Je veľmi výkonný informačný systém postavený v architektúre klient - server.   ADMIS® Plus svojou vysokou variabilitou a modulárnosťou umožňuje  nasadenie ako v malej kancelárii na jedinom PC, tak aj v organizácii, kde evidenciu registratúrnych záznamov a elektronickej pošty zaisťujú určení pracovníci príslušnýc h organizačných útvarov a jeho funkcie využíva manažment (desiatky až  stovky užívateľov). K tomu sú prispôsobené aj licenčné podmienky a cena systému. Svojou funkčnosťou spĺňa odborné požiadavky z hľadiska odbornej správy písomností v zmysle zákona o archívoch a registratúrach a požiadaviek OASS MV SR. Na základe toho obdržal kladné vyjadrenie  OASS MV SR   č. SVS-204-2002/00541. V každej konfigurácii pokrýva úplný rozsah požadovaných odborných činností spojených s evidenciou a správou klasických papierových  aj elektronickýc h registratúrnych záznamov.  Naviac poskytuje tieto možnosti:

O veľkej spoľahlivosti systému svedčí i skutočnosť, že u niektorých našich zákazníkov tento systém beží 24 hodín denne  už viac ako 3 roky bez nutnosti čo len jediného servisného zásahu. 

V súčasnej dobe uvádzame na trh Systém ADMIS
® - Regis,

História vývoja systému ADMIS® a PREAS:

- 1994 - 1996 program Podací denník  a program PREAS pre DOS fy. PREAS 
- 1996 sme po dohode s fy. PREAS prevzali vývoj programu PREAS pre MS Windows 3.x.
- 1997 Podateľňa, Výpravňa a Podací denník pre MS Windows 
- 1998 prvá verzia programov ADMIS ver. 1 - 3 na databázovom systéme Paradox fy. Borland. Prepojenie všetkých modulov, externé moduly zabudované do rozhrania programov denník, podateľňa a výpravňa na platforme WIN32.
- 1999 program PREAS_W na platforme Win32.
- rok 2001 prevedenie systému na architektúru klient-server rozhranie BDE Borland,
- koniec roku 2001 -2002 od základov nová verzia systému ADMIS ver. 4 postavená na natívnom prístupe k databázovému serveru, čo prinieslo niekoľko násobné zvýšenie výkonu ako aj minimálnu poruchovosť. V zhľadom k tomu, že v tej dobe sa už pripravovala nová legislatívna úprava, bol tento systém pripravený už pre novú legislatívu. 
- október 2002 - splnenie odborných požiadaviek na  systém správy registratúry ADMIS a jeho rozširujúci modul PREAS-W bolo potvrdené MV SR na základe jeho posúdenia.
- 2003 program PREAS - II bol upravený aj pre spoločnosti, ktoré poskytujú služby správy registratúry pre iné spoločnosti.
- 2003 program ADMIS
® Plus. kde sme do systému zapracovali všetky pripomienky a požiadavky našic h doterajších užívateľov.
- 2003 - 2004 ADMIS
® - Regis   systém ADMIS® Plus upravený podľa najnovších trendov v oblasti správy registratúrnyc h záznamov, veľmi podrobne prepracované boli tie postupy, ktoré v praktickej činnosti vyžadujú najviac úsilia a času ako je napr. preberanie registratúrnych záznamov v registratúrnom stredisku z organizačných úsekov, vyraďovanie a pod. - tzn. oblasti a miesta kde nie každý automatizovaný systém má čo ponúknuť. Vhodnou kombináciou manuálnych činností a využitia SW sme dosiahli,  že v súčasnej dobe sú tieto činnosti prepracované až do takej miery že  zdržujúce operácie sú vykonané za pomoci nášho SW mnohonásobne jednoduchšie a rýchlejšie. 

   

Systémové požiadavky:

  • Operačný systém pre serverovú časť W95 OSR2, W98, WNT, W2000, WXP, LINUX, UNIX, SOLARIS, FreeBSD,

  • Operačný systém klient W95 OSR2, W98, WMe, W98SE, WNT, W2000, WXP 

  • Sieťový protokol pre prácu v sieti je TCP/IP

  • Minimum pamäte RAM je 64 MB pre server a 32MB pre klienta. 

  • Doporučená veľkosť RAM je 512MB pre server a 128 MB pre klienta.

     Program je možné inštalovať aj na samotný lokálny počítač s operačným systémom MS Windows 95 a vyšším. 

 

            Hľadáme partnerov na šírenie systému ADMIS® .

 

NAJ.sk
Pozn.
ADMIS® je registrovaná ochranná známka MMS Trenčín


Kladné vyjadrenie Ministerstva vnútra SR k softvérovému riešenia pre správu registratúry ADMIS®.

Odbor archívov a registratúr, sekcia verejnej správy Ministerstva vnútra Slovenskej republiky posúdil softvérové riešenie ADMIS® pre komplexné zaistenie odbornej správy registratúry.  Odborné vyjadrenie si môžete prehliadnuť TU.

 

 
bot="HTMLMarkup" endspan